Psycholog rozwojowy młodzieży, dorosłych i organizacji
Psycholog rozwojowy młodzieży, dorosłych i organizacji, akredytowany konsultant Harrison Assessments, doradca zawodowy, trener samomotywacji i zarządzania sobą, trener umiejętności społecznych i budowania relacji, ekspert ds. rozwoju liderów, rozwoju organizacji i budowania efektywnych zespołów.
Ukończył także Zarządzanie i marketing na Akademii Leona Koźmińskiego oraz kurs biznesowy w Alternatywnej Szkole Biznesu i Rozwoju Osobowego (ASBIRO) w Warszawie.
Na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie ukończył także Marketing Internetowy. Jest też absolwentem Politechniki Łódzkiej, co wzmocniło jego umiejętności analizy, syntezy czy rozwiązywania problemów.
Pracuje wg autorskiej metody psychologiczno-rozwojowej mającej na celu wzmocnić osobę, poczucie własnej wartości, zaufanie do siebie, by zacząć realizować siebie i swoje cele, czerpać zadowolenie, radość, satysfakcję z życia osobistego i zawodowego, a także - skutecznie wzmacniać, wspierać i rozwijać innych (jako rodzic, menedżer, przedsiębiorca, przewodnik dla innych czy przywódca).
Stałym uzupełnieniem wiedzy i kompetencji jest stałe aktualizowanie swojej wiedzy psychologicznej i rozwój w takich obszarach, jak techniki i strategie pracy używane w takich szkołach psychoterapii, jak nurt ericksonowski wraz z obszarem NLP (programowanie neurolingwistyczne), systemowy czy poznawczo-behawioralny.
W przypadku budowania skutecznych zespołów czy rozwoju organizacji wiedzę psychologiczną uzupełnia o czołowe szkoły zarządzania, ale i badania dotyczące rozwoju organizacji i przywództwa Harrison Assessments, Blanchard’a, Lean Managment (szczupłe zarządzanie) czy turkusowych organizacji.
Dla przedsiębiorców oraz działów HR dostarcza oprogramowanie i rozwiązania Harrison Assessments mające na celu wzrost skuteczności procesu rekrutacji i selekcji, wzrost zaangażowania i satysfakcji z pracy, czy przeprowadzenie gruntownej analizy całej organizacji w celu zwiększenia jej skuteczności, zabezpieczenia jej, czy zaplanowania strategicznych decyzji związanych z rozwojem i dalszymi działaniami zespołu i całej organizacji.
Bada predyspozycje zawodowe, zachowania oraz kompetencje behawioralne (w tym m.in. kompetencje przywódcze, inteligencję emocjonalną, pracę zdalną, zdolności interpersonalne, myślenie strategiczne, samozatrudnienie, innowację, zdolność uczenia się czy kompetencje sprzedażowe), a także (od strony behawioralnej) dopasowania do wykonywania określonego zawodu/zadań zgodnie z normami ISO 10667.
W obszarze pracy indywidualnej, na co dzień pracuje z młodzieżą, dorosłymi, natomiast w obszarze biznesowym - z przedsiębiorcami, menedżerami i działami HR.
Pasjonuje się ludźmi, relacjami, wzmacnianiem ich, powodowali, by byli szczęśliwsi i dawali radość innym. Szczególnie dużą wartość widzi w pracy z młodzieżą - to oni mają przed sobą praktycznie całe życie, będą zakładali rodziny, wychowywali dzieci, już niedługo staną się też ekspertami w swoich dziedzinach, menedżerami i przedsiębiorcami dając innym konkretną